Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, March 1, 2011

E.n.g.a.g.e.m.e.n.t D.a.y







Salam..

Saya telah bertukar status sekarang... Kini saya menjadi tunangan orang. Alhamdulillah.. Semua yang dirancang pada 27.2.2011 berjalan dengan lancar seperti yang dirancang. Maaf kawan2 kerana tidak dapat menjemput kerana majlis ini hanyalah kecil-kecilan di antara famili dan saudara-mara terdekat. Doakan kebahagiaan dan pertunangan ini kekal hingga ke jinjang pelamin.
Amin..

5 comments:

  1. congrats fad!
    wah senyap2 aje dah tukar status ek..hehe..selamat membuat persiapan ok, semoga semuanya berjalan lancar... =)

    ReplyDelete
  2. wow dalam diam!!!!!
    hehe, samalah time aku duluuuuu
    bila aku announce kat geng! aku nak tunang, semua terkebil2 dan soalan yang keluar ' dengan sape?'

    anyway, enough about me
    congrats!!!!
    see, Tuhan ada rancangan untuk kau kan?
    *happy*

    ReplyDelete
  3. TQ lin n didi.. doakan ye smpai ke akhirnya..

    ReplyDelete
  4. banyakkan gambar please.
    congrats padilah!

    ReplyDelete