Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, October 31, 2010

H.a.d.i.a.h I.s.t.i.m.e.w.a & B.e.r.m.a.k.n.a

Salam


Hari ini masih di dalam mood hari jadi walaupun sudah 2 hari hari jadi saya berlalu... Semalam seorang teman telah menceriakan hari saya dengan memberikan saya 2 buah hadiah yang amat bermakna dan istimewa dalam hidup saya.. Alhamdulillah.. Saya menerima senaskhah Al-Qur'an dan CD Maher Zain yang bertajuk "Thank You Allah"... Teman tersebut seakan-akan dapat membaca pemikiran dan naluri saya yang amat menginginkan keduanya.. Kepada teman yang sungguh istimewa tersebut, jutaan terima kasih diucapkan di atas pemberian yang sungguh bermakna ini.... Semoga perkenalan ini berkekalan hingga bila-bila.... dan akan ku jadikan pemberianmu yang istimewa ini sebagai bekalan sepanjang hayatku... dan akan kudoakan kesejahteraanmu di dunia dan akhirat...
sekian.. fadroy...

No comments:

Post a Comment