Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 16, 2010

S.u.e. P.a.r.t. 1.


Salam...

I am back after 4 days having 'vacation' at Gua Musang... Berhadapan dengan pelbagai cabaran dan dugaan di samping pengalaman yang tidak mungkin ku lupakan hingga akhir hayat.. Pengalaman tersebut akan ku tulis apabila masa mengizinkan.. Plan nak tulis dlm blog hari ni tp kerja amatlah byk sehingga tgk2 jam dah masa nak balik rupanya.... InsyaAllah akan ku update blog ku mengenai pengalaman di Gua musang esok... tp hari ni nak ceritalah psl sue, my besties yang akan kahwin next month...

aku kenal sue masa first day masuk opis... actually masa ptd unggul pun aku tak cam sgt dia ni... tp bila dah dpt tahu posting order di jpm dan kami dipoolkan di blok b8, baru aku cam dia ni... muka sue mcm fasha sandha.. serius... ramai yang asik salah org antara fasha n sue tp sue rendah sikit...

p/s : alamak sue dah panggil untuk balik... mlm ni tdo umah dia sbb nak tlg dia wat hantaran... to be continued tomorrow...





1 comment:

  1. dem aku tak tahu ko ader blog.. sile add aku.. aku add ko nih... =)

    ReplyDelete